
Mikro, mini, malý, střední, velký, nadnárodní, globální?
Nám je to jedno. Věřte tomu nebo ne.
Ke všem přistupujeme stejně.
Je to dané i charakterem naší tvorby.
Není plně automatizovaná.
Je to pro nás ohromnou výhodou při
malé sérii, kdy jsme schopní nabídnout super cenu již od 1 ks.
Samozřejmě při sérii 10.000 ks s automatizovanou linkou,
která na skleničky tiskne nemůžeme soupeřit.
Věříme, ale že jsme schopni nabídnout opravdu dobrý produkt
za velmi dobrou cenu.
A jak to probíhá?
První kontakt. Napište nám, zavolejte, přijeďte. Zkrátka dejte nám o sobě vědět.
pokud:
Máte vybranou sklenici i motiv:
Pokud máte již konkrétní představu o skleničce a co na ní tak je skoro vyhráno. Pošlete nám to do mejlu a my připravíme vzorek, který Vám co nejdříve odešleme ke schválení.
Vy schválíte nebo připomínkujete.
No řekněme, že schválíte hned a je vyhráno.
nebo:
Nemáte sklenici ani motiv:
Také žádný problém. Poradíme, domluvíme schůzku, zajistíme vzorky a vybereme sklo. Poté doladíme gravírování.
Vy schválíte a máme hotovo.
Nejste omezeni počty ks.
Vzor si u nás s Vaším dovolením uložíme.
Kdyby jste potřebovali připravit další várku.
„Musíme těm Pražákům něco dát.
Ať si od nás něco odvezou, ne?“
– Vinaři
Tak komu se může hodit personalizace?
To máte pivovary. Ať už si nechají připravit malou sérii skleniček, protože jsou doopravdy mikro. Nebo jsou větší a chtějí nabídnout svým zákazníkům zase něco jiného. Ale častokrát chtějí mít připravený sběratelský kousek, který se prodává přímo jako suvenýr.
Vinaři
Další kapitola. Spousta vinařů samozřejmě preferuje pouze gravírování nebo pískování. Vůbec ne potisk. Protože víno si zaslouží kvalitní sklo a i decentní reklamu, která neurazí. Pro spoustu lidí je sklenička vděčný suvenýr, který jim připomene nádhernou akci při degustaci vína.
Školy a školky častokrát nechají pro své žáky připravit hrníčky s logem školy nebo nějakým vhodným tématem, ale musíme se pochlubit. Jedno školka si pro své žáčky připravila hrníčky přímo s jejich jmény. Byl totiž den dětí. Den dětí=dárek.
Hotely, ale i restaurace si v poslední době uvědomují, že chtějí dělat reklamu sobě a ne pivovaru nebo výrobci limonád. Proto často poptávají sklenice se svým logem. Dělají reklamu a budují image sami sobě a ne někomu jinému a vypadá samozřejmě mnohem lépe pokud je na prostřeném stole jednotný styl skleniček.
Pro cateringové a eventové agentury, svatební salony, ale i jiné organizátory jsme partnerem, který jim rád pomůže udělat akci speciální tématickými sklenicemi. Ty si potom host častokrát odnáší jako krásnou vzpomínku.
Cateringové agentury si také často nechají označit své sklo a příbory čistě z praktických důvodů. Poznají si své sklo. Ano je to tak často se stane, že se na akci připlete sklo z daného provozu a je problém. V rychlosti a s jistotou poznáte jenom označené výrobky. Samozřejmě k tomu patří budování image a brandu Vaší agentury.
Suvenýry. Dokážeme nabídnou řešení suvenýrů i tomu nejmenšímu obchůdku. Nemáme minimální množství.
Takže nezapomenout již od 1 ks.
Takže pokud jste regionální muzeu, stánek pod hradem, informační cetrum nebo zkrátka kdokoliv jiný a nechcete se zavazovat k nesmyslným odběrům volejte, pište nám.
Pokud chcete pomoci navrhnout suvenýry o to lépe. To nás také baví.